Svartmalt hytte dekket av snø

Slik kommer du deg til Geiterygghytta

Geiterygghytta er lett tilgjengelig fra øst og vest. Fra parkeringen og buss-stoppet ved Geiteryggen på fylkesveg 50 Hol-Aurland er det 3 km å gå inn til hytta. Turen over fra Finse, på ski eller til fots er svært populær.

Publisert: 29. september 2023
Inspirasjon

Adkomst vinter

Med tog og buss:

I vintersesongen går det berre buss i påsken frå Ål eller Geilo til Geiteryggen vest. Frå busshaldeplassen ved Vestredalsvatnet er det omlag 5 km å gå langs kvista rute til hytta.

Påskebussen - fra Geilo og Ål til Geiteryggen vest

Hele påsken er det enkelt å reise kollektivt til Geiterygghytta. Hver dag går det buss fra Geilo og Ål stasjon opp til parkeringsplassen Geiteryggen vest. Her fra er det kun 5 km inn til hytta.

Se rutetidene for påskebussen

Med bil:

Kjem du med bil frå Osloområdet, køyrer du E16 til Hønefoss. Ta av til riksveg 7 mot Gol og vidare mot Geilo. Ved Hagafoss, 10 km. før Geilo, sving av og føl fylkesveg 50 (Hol-Aurland) til Geiteryggtunnelen.

Kjem du fra Bergensområdet, følg E16 til Aurland. Ta av til høgre i rundkjøringen og følg fylkesveg 50 mot Hol. Det finnes gode parkeringsmuligheter i begge ender av Geiteryggtunnelen.

Parkering: På vestsida er det parkeringsplass ca. 400 meter frå Geiteryggtunnelen. Herfra er det 5 km langs kvistet løype inn til hytta.

Person- og bagasjetransport: kan gjerast etter avtale med vertskapet.

Adkomst sommer og høst

Med tog og buss

Hytta ligger lett tilgjengelig med tog. Det går buss dagleg til og frå Geiteryggen som korresponderer med morgotoget mellom Oslo og Bergen. Ta tog til Ål stasjon, derifrå buss 850 med avstigning Geiteryggen Øst. Finn bussrutene på skyss.no sine sider

Med bil

Kjem du med bil frå Osloområdet, køyrer du E16 til Hønefoss. Ta av til riksveg 7 mot Gol og vidare mot Geilo. Ved Hagafoss, 10 km. før Geilo, sving av og følg fylkesveg 50 (Hol-Aurland) til Geiteryggtunnelen.

Frå begge parkeringsplassane/busstoppa er det berre 3 km lett gange på grusveg inn til hytta.

Vel du å køyre til Geiterygghytta for å gå Aurlandsdalen, kan du ta buss opp att til parkeringen ved Geiterygghytta.

Transport av bagasje: Kan avtalas med vertskapet.

Til fots eller på ski fra Finse

Ta toget til Finse fra Oslo eller Bergen. Derfra tar du turen nordover og inn i Skarvheimen mot Geiterygghytta. Til fots eller på ski. Dette er en tur på ca 6-7 timer i vakkert og storslått høyfjellsterreng.

Tar du morgentoget rekker du å gå turen samme dag. Men det er ekstra fint å ta en overnatting på Finsehytta og nyte utsikten mot Hardangerjøkulen, før starter turen over til oss på Geiterygghytta.

Se turforslagene på Ut.no:

Finn togtider på Vy.no

Del artikkel: